Direktlänk till inlägg 12 maj 2007

Personalfest - Kommunfest

Av anette - 12 maj 2007 20:24

Vi har haft den årliga personalfesten sk Kommunfest.

I år var temat Tyskt vilket innebar lite plockmat bla korv,kyckling och så öl förståss.

Jadå det var kul som vanligt...fast vi kommunanst är typ 90% kvinnor. Men jag har funderat på saken och kommit fram till  att visst kan man ha kul utan "dessa" fantastiska, underbara och vackra  MÄN! Jag säger bara en sak kvinnor kan!!!

Förfest på jobbet  15 "kvinnor" så klart! Vid 21 tiden drog vi i väg på det riktiga partyt och till er som inte var där kan jag bara säga vilken miss!

Expanders hette orkestern på det övre planet, inte riktigt i min smak måste jag säga....och de män som fanns till förfogande gjorde ett sjuhelsikes jobb på dansgolvet den kvällen.

På nedre plan var det mer för mig och mina vänner, där spelades det tyngre toner av Magnus Nordlund mer känd som "Joe Cocker"

Tror även att han trivdes som fisken i vattnet, tänk vilken publik! Nästan bara tjejer och en och annan lycklig kille.

Vem ville gå hem en sån kväll?  inte jag iaf!

Men när lyset tändes och det påtalades att det var slut för ikväll var det bara till att ta  mina vänninor S & K under armen och åka hem var och en  till sitt!

 
 
Ingen bild

Bia

15 maj 2007 22:45

Hej Nettan, var e Alla bilderna du tog? Fy så du har skrämt oss....
Å jag som blev snuvad på Magnus, det bästa på hela festen...
Kram/Bia

 
Dagny

Dagny

18 maj 2007 12:50

En del dom äter o äter o ...... trodde ni att ni inte skulle få nog på festen ?:) :) :)
Inte underligt att en annan är på väg att dyka över bordet för att inte bli utan eller ..?

Söker hon rollatorn eller något annat
" stadi(are)t " att hålla i ? :)

Och hon i soffhörnan PEKAR HON FINGER har det gått så långt !!!!!

Säger jag som inte var på festen o har inget med bilderna att göra , men kan inte låta bli för jag vet om allas humor.

Skönt att veta att ni hade KUUUUL!

http://dagnys.hav.himmel.jord.webalbum.se

 
Ingen bild

Bia

22 maj 2007 13:59

Och VAR e korten på bloggaren...... De du Dagny hade varit "nått" att skåda.. tro mig... ;)Kram till Nettan o en stor kram till Dig Dagny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 14 januari 2009 23:31

Nu flyttar strömtassens blogg till ny adress......ska bli lite modernare:) Får se om jag trivs! Den här bloggen kommer givetvis att ligga kvar men inte uppdateras. Så välkommen till den "nya" http://stromtassen.blogspot.com/ Ni som länkat till mig ka...

Av anette - 10 januari 2009 21:45

En lång promenad blev det äntligen efter både sjukdom och kyla som hållit i oss med järnhand. Jag och min syster Marie tog hundarna med oss och gick ner på strandpromenaden för att sedan fortsätta ut på isen. Så underbart det var solen som sken och m...

Av anette - 10 januari 2009 21:12

Nya bilder på valparna som är tagna i dag.

Av anette - 10 januari 2009 00:09

Lilla syster Marie och hennes hundbarn har en ny blogg. http://marieisabella.blogspot.com/ ...

Av anette - 10 januari 2009 00:07

Några bilder på busfröna som jag tog i kväll. man kan säga att det är fullfart i valplådan nu. Dom är helt ljuvliga......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards