Alla inlägg under maj 2007

Av anette - 7 maj 2007 18:50

Pomstar´s små valpar, helt underbara.....vill oxå bli valp mormor Nu!

Av anette - 7 maj 2007 10:12

Igår var det Pomeranian träff i Piteå på den sedvanliga platsen (Degerängen). Vad jag kunde räkna till så var det 18 pomeranian och 2 av annat slag. Ringträning och samkväm i allmänhet, matsäck intogs i det gröna. Helena kom med allmän nyttiga tips inför sommarens utställningar. Det är alltid lika kul att träffa och se så många hundar av samma ras, både hur lika och olika de kan vara. Jaya hade både mor och far där, kul att se dem tillsmmans."Millan" var där och hade sina special designade halsband &koppel mm med sig till försäljning, alltid lika populärt. Lilla Jaya och Gryn fick nya dynor och bäddfilt, och en beställning på tvillingkoppel är gjord. Stort tack för en trevlig dag och till Millan så klart som ser till att vi får så fint prydda hundar.

  Ska lägga ut bilder till kvällen orken ville inte innfinna sig i gårkväll.


Av anette - 5 maj 2007 20:13

Jag som trodde att man inte behöver STÄDA när man har nytt kök.....men tänk så fel jag hade! Det blir skitit även det.  Men det är dock mycket trevligare att städa nytt än gammalt, det är nästan roligt.

Har badat två små vovvar nu ikväll och fönat, Pomeranian träff i Piteå i morgon. Klart de måste vara fina då.

Lilla Jaya har börjat löpa nu 8 månader gammal....stora damen.

Börjar vänta på Lovas löp snart, tippar att det blir början på  juni. Hon kommer att paras då.

Även Grynet kommer att paras nästa löp som jag väntar ska innfalla i augusti.


Av anette - 2 maj 2007 22:19

Det blev även lite bilder på hallen, kolla vad fint "Husse" gjort för hundburarna, men om man tittar riktigt noga så ser man att det fattas en bur......Hmm han vill nog ha en till hund, måste betyda det !!  eller vad skulle det annars vara?

Av anette - 2 maj 2007 22:10

Ni som läser min Blogg har säkert redan upptäckt att jag har en liten hobby, nämligen att fotografera. Jag är inte så duktig men jag tycker att det är kul. Mina motiv är förståss som oftast mina barn och hundarna. Jag kryper inte så mycket i dikena ännu med min kamera som en del jag känner gör...Typ D.J Men jag har tyvärr inte hennes skarpa blick när det gäller att hitta motiv. Kolla in hennes sida och njut. Den finns under länkar på min sida.  (Tror det står Dagnys sida) Jag och Lova har iaf varit och kollat in hur det ser ut när isen gått. (Den gick idag, vilken tid vet jag ej)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards