Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

Maia

Av anette - 22 mars 2008 08:51

Ska berätta lite mer om vår nya familje medlem.

Jag hade turen att få köpa henne av Lina för att hennes lille son är så allergisk, hon har försökt att behålla henne men han har blivit sämmre så det fanns tyvärr ingen annan utväg än att sälja henne. Jag är jätte ledsen för Linas skull men givet vis jätte glad för att jag har fått ta henne.

Hon är en fantastisk mysigtjej, hon och vår dotter Emma har fallit stenhårt för varandra.

Jag tror att hon kommer att tillföra mycket till vår kennel. Hon blir 3 år i år.

Hennes stamtavlenamn är Pom-Fashion´s Crazy Angel och hon är efter

Christen`s cool Diplomat (Charlie) och Pom-Fashhion´s Crash Boom Bang.


 
 
Ingen bild

Lina

22 mars 2008 10:47

Hej!! Underbart att se att mitt lilla hjärta har de så bra:) Me tårarna vill inte sluta rinna ner för min kind.. Saknaden är enorm!! Pussa på lill gumman från mamma
Många kramar från lina

 
Therese

Therese

22 mars 2008 12:38

Vilken lyckans ost du är=) Hon är jättefin, jag minns när jag såg henne på skånespecialen när hon var valp, hon var helt underbar. Stort lycka till med henne. Inte dåligt heller att ha en valp efter Charlie, har alltid velat ha efter honom. Tyvärr hann jag ju inte få det=( Men stackars Lina att inte kunna få ha kvar sin lilla tjej. Kram Therese

http://www.vovve.info/woollywonders

 
Elin

Elin

24 mars 2008 21:13

Så otroligt fin!

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anette

25 mars 2008 08:17

Ja visst är hon jätte söt, en riktig karamell!!
Vi år så glada för henne.
Anette

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 14 januari 2009 23:31

Nu flyttar strömtassens blogg till ny adress......ska bli lite modernare:) Får se om jag trivs! Den här bloggen kommer givetvis att ligga kvar men inte uppdateras. Så välkommen till den "nya" http://stromtassen.blogspot.com/ Ni som länkat till mig ka...

Av anette - 10 januari 2009 21:45

En lång promenad blev det äntligen efter både sjukdom och kyla som hållit i oss med järnhand. Jag och min syster Marie tog hundarna med oss och gick ner på strandpromenaden för att sedan fortsätta ut på isen. Så underbart det var solen som sken och m...

Av anette - 10 januari 2009 21:12

Nya bilder på valparna som är tagna i dag.

Av anette - 10 januari 2009 00:09

Lilla syster Marie och hennes hundbarn har en ny blogg. http://marieisabella.blogspot.com/ ...

Av anette - 10 januari 2009 00:07

Några bilder på busfröna som jag tog i kväll. man kan säga att det är fullfart i valplådan nu. Dom är helt ljuvliga......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards