Alla inlägg den 21 september 2008

Av anette - 21 september 2008 18:50

Blandade bilder från Skåne helgen. Se beskrivning på varje bild.

Alla bilder är fotade av mig, så de är mina:)

Av anette - 21 september 2008 17:18

Det blev en tidig söndagmorgon eftersom vi skulle städa ur stugan innan vi åkte iväg till Sofiero på utställningen.

Söndagen bjöd på toppen väder med sol och varmt.

Väl framme satte vi upp tältet och hade ganska gott om tid före vi skulle in i ringen. Tyvärr missade jag huskyna de hade gott tidigt på morgonen. Men det fanns mycket att se på i denna underbara slottsmiljö.

Maia placerade sig som 4 bästa tik i öppen klass, vilket jag inte är nöjd med....men det var så klart fel på domaren:)

Efter bedömningarna strosade vi runt på området och tittade det fanns mycket kul att köpa. Vi åt lite mat och tittade på finalerna innan vi körde hem till Kate i Svedala. Efter vila och lite uppfrächning så bjöds vi på en underbar middag i glashuset med grillat och annat gott. Hundarna hade det härligt i trädgården med massor av spring och bus för att sedan kura ihop sig i glashuset med oss. Alla 13!

Måndagen var det dax för hemfärd.  Kate  skjutsade oss till flyget och allt gick enligt planerna ändå hem.

Tack kate för din gästfrihet jag har haft en toppen weekend.

Tack Lina för det trevliga sällskapet , det här gör jag gärna om.                                               
                  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards