Alla inlägg under januari 2007

Av anette - 8 januari 2007 21:10

Plötsligt igår fick jag för mig att det är nog inga valpar i Lovas mage. Den ser så liten ut.Hon har alla gravid symtom men är ingen "tjockis" ja jag kan ju bara spekulera, men på tisdag 16/1 är det svart på vitt då ska hon nämligen på runtgen och småttingarna ska få sin andra rabies spruta. Det är bara till att hålla tummarna att det blir smått.

Av anette - 7 januari 2007 21:22

Varit på besök till mor & far. Där var det fullfart på de små illbattingarna. Jaya & Balo i fullgång hela tiden men sover gott sedan.

Av anette - 5 januari 2007 15:37

Idag har Lova fått majs välling med vispad äggula, för det ska visst vara bra för dräktiga tikar.Men Enligt henne så klarar hon sig lika bra utan.Provade blanda i små frolic bitar men nej då det passade inte damen. Det blev småttingarna som fick äta upp det, och de med god aptit.En till förändring hos Lova kan man se nu, hennes midja har försvunnit. Ha en trevlig 13 dagsafton

Av anette - 5 januari 2007 10:02

Nu finns det en länk från hemsidan till strömtassens blogg.

Av anette - 4 januari 2007 22:25

OBS!Hemsidan kan inte ses ikväll håller på att köra över lite uppdateringar och det har strulat lite.Bloggen kommer att finnas som länk på hemsidans startsida

Av anette - 4 januari 2007 22:09

Våran huskytik Lova är parad för ett tag sedan med Ciscopå Wolfmarks kennel i Luleå. Nu börjar jag känna mig ganska säker på att de blir små valpisar. Efter att ha matvägrat i över 3 veckor har hon ÄNTLIGEN börjat äta igen. Nu verkar hon vilja stoppa isig allt som bjuds. Har idag börjat ge henne Royalcanins foder för dräktiga & digivande, hon mumsade i sig med god aptit. När vi skulle gå våran kvälls promenad i det underbara snövädret tyckte hon att jag kunde gott gå själv eller nöja mig med "Småttingarna" så blev det......småttingarna och jag gick, Lova på köks soffan. Hon vill tillbringa större delen av dagen på den.

Av anette - 3 januari 2007 22:42

En söt brud i den så kallade "Apåldern"

Av anette - 3 januari 2007 22:22

Jaya har fått en ny leksak som hon tycker är så super kul.jag tycker att det är det är jätte kul med en egen blogg.Här kommer jag att skriva om hur det går med Lovas dräktighet och valpar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards