Alla inlägg under mars 2008

Av anette - 23 mars 2008 23:53

Ny hemsida och ny adress till Strömtassens kennel kommer snart........

Av anette - 22 mars 2008 22:47

Påsk aftons kväll.....så lungt i huset som aldrig förr. Nu har nästan hela familjen av verkat magsjuka, om man nu ska lyssna på husse så har det bara tagit de svaga......men men än kan det ske!!!Skrattar bäst som skrattar sist.

Barnen har krupit till kojs, husse jobbar och hundarna myser med mig i soffan.

Maia kommer bra överens med de övriga hundarna. Barnen har promenerat på isen med dem i dag och de har även kommit igån att leka med varandra.

Härligt att se när de ligger tätt tillsammans......men bara Maja får ligga på huvud kudden så får de ligga så nära de vill.

Nu ska både hundar och jag krypa ned i respektive bäddor.

Godnatt var ni än är!

Av anette - 22 mars 2008 08:51

Ska berätta lite mer om vår nya familje medlem.

Jag hade turen att få köpa henne av Lina för att hennes lille son är så allergisk, hon har försökt att behålla henne men han har blivit sämmre så det fanns tyvärr ingen annan utväg än att sälja henne. Jag är jätte ledsen för Linas skull men givet vis jätte glad för att jag har fått ta henne.

Hon är en fantastisk mysigtjej, hon och vår dotter Emma har fallit stenhårt för varandra.

Jag tror att hon kommer att tillföra mycket till vår kennel. Hon blir 3 år i år.

Hennes stamtavlenamn är Pom-Fashion´s Crazy Angel och hon är efter

Christen`s cool Diplomat (Charlie) och Pom-Fashhion´s Crash Boom Bang.


Av anette - 20 mars 2008 23:10

I dag har vi fått tillökning på Strömtassens kennel.

En liten pomtjej med namnet Maia. Hon kommer från Pom-fashion´s kennel.

Vi tackar Lina för att vi fick äran att köpa den här söta lilla tjejen.

Av anette - 18 mars 2008 20:27

Mycket nytt på gång på Strömtassens kennel.

Mer info kommer snart.

Av anette - 18 mars 2008 10:34

Var tog tiden vägen???? i dag fyller min baby 9 år och jag som inte blivit en dag äldre.....vet ej hur det här kommer sig!

Grattis på födelsedagen Emma

Max

Av anette - 12 mars 2008 23:33

Fick nya bilder på kaxige Max idag eller som han nu heter Thio.

Söta lilla pojken!

Av anette - 11 mars 2008 20:20

Thio hjälper sin matte "Anita" vid datorn

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards