Alla inlägg den 6 april 2008

Av anette - 6 april 2008 17:53

Har i dag varit vår varmt ute, härligt men fruktansvärt blött och grisigt.

Och alla med hund vet ju vad  det innebär........sand, sand och åter sand. Blöta smutsiga tassar som  vill upp i soffan.....tur att det är övergående annars skulle man nog fundera en extra gång innan man skaffade sig

 4-bentingar.

Jag och Marie tog 4-bentingarna och gick en underbar promenad  efter strandpromenaden, men oj så de såg ut sedan. Tur att Pomeranian har en tacksam päls, sand och smuts faller bara av dem när de torkat, och med hund är man en van chafför av dammsugaren. Så det är bara köra ett varv och se glad ut.


Har även varit en tur till mor och far under dagen. Där var de fullt hund liv.

4 små pom damer och 1 Pom herre som verkligen känner sig som en tupp i

höns gården.......men i morgon ska kulorna bort (kastreras) så då blir även han höna!

Lägger upp lite bilder från dagen!

Av anette - 6 april 2008 17:48

Jag vet inte vad det är som gör att alla hundar och ungar avgudar min pappa. Så länge jag minns har det varit så......

alla vill de vara närmast!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards