Alla inlägg den 9 april 2008

Av anette - 9 april 2008 20:40

Nu närmar det sig för största hund händelsen i Sverige någonsin.

WORLD DOG SHOW STOCKHOLM.

21 April sista amälnings dag!!!!!!

16274  hundar är redan anmälda till dags datum.

Direkt länk hittar du här  www.worlddogshow2008.se


Jag kommer inte att ställa ut någon hund där. Vi åker ner bara för att se och njuta av alla hundar. Ska titta på både special klubbs utställningar och world dog utställningen. Söndag blir den stora dagen för mig med gr 5 och finalerna.



Av anette - 9 april 2008 20:20

Har i dag varit till veterinären för att ta bort tandsten på Maia. Det var inte så mycket tyckte vet men lite överallt hade det satt sig. Frågade henne om plack off och Dentastixs, det sägs ju enligt reklam att det ska minska och hålla borta tandstenen. Men enligt henne har hon inte kunnat se eller ta del av några vetenskapliga rön om detta. Hennes rekomendation är  BORSTA TÄNDERNA PÅ DIN HUND! 

Det vet man håller borta tandstenen.

Dela gärna med er av era erfarenheter kring detta. Jag ger mina hundar Dentastinx ett par ggr i veckan, om det gör någon nytta kan diskuteras. Men det gör ju ingen skada och hundarna tycker de är goda........så jag fortsätter att ge dem Dentastix.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards